DIGITALIZAREA LOGO

Despre

Criterii de eligibilitate

Criterii de eligibilitate

I. Solicitanții la Instrumentul de susținere trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: 

  1. Să demonstreze necesitatea digitalizării și impactul asupra activității;
  2. Să își desfășoară activitatea pe teritoriul Republicii Moldova;
  3. Să dețină produse/servicii rezultate din propria activitate antreprenorială;
  4. Să dețină echipament IT și conexiune la internet, ce le-ar permite să valorifice sprijinul oferit;
  5. Să dispună de cunoștințe de bază privind utilizarea resurselor office, web, social media și google;
  6. Lipsa datoriilor față de bugetul public național, cu excepția celor formate în perioada de situația epidemiologică.
  7. În cazul în care compania desfășoară mai multe genuri de activitate inclusiv cele care nu sunt eligibile conform criteriilor (gen importul și comercializare, producerea alcoolului, activități de jocuri de noroc și pariuri etc. ), aceasta va fi nevoită să prezinte acte confirmative că mai mult de 50% din cifra de afaceri, sunt provenite din domeniile eligibile.

II. Activități neeligibile în cadrul Instrumentului de susținere:

  1. Activitățile de intermediere financiară și asigurări, case de amanet;
  2. Activităţile din domeniul imobiliar;
  3. Activităţile bancare, de creditare nebancară, alte activităţi financiare;
  4. Tranzacțiile imobiliare, activitățile de consultanță juridică;
  5. Activitățile de jocuri de noroc și pariuri; 
  6. Comercializarea de armament;
  7. Comerțul cu ridicata și amănuntul, cu excepția produselor și serviciilor rezultate din propria activitate economică; 
  8. Activitățile de producere sau comercializare a tutunului și alcoolului; 

III.  Cheltuieli neeligibile din contul finanțării nerambursabile, precum și contribuției proprii din cadrul Instrumentului de susținere:

  1. Împrumuturi și provizioane pentru pierderi și datorii;
  2. Dobânzi datorate;
  3. Amenzi, penalități financiare și cheltuieli de judecată;
  4. Costuri de bunuri și servicii acoperite de alte programe/proiecte de asistență;
  5. Pierderi la schimb valutar;
  6. Costuri suportate înainte de depunerea formularului la Componenta III;
  7. Cheltuieli de amortizare;
  8. Achiziționarea echipamentului de mâna a doua;
  9. Finanțarea costurilor de leasing;
  10. Taxe, avize, comisioane;
  11. TVA;
  12. Costul ambalajului;
  13. Servicii de transport;
  14. Plăți efectuate în numerar;
  15. Costul arendei de terenuri sau clădiri.

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 

logofooter

  • © Toate drepturile rezervate. Actualizat: 30.11.2020.
Soluție    Suport

logowbAcest site a fost creat cu susținerea Băncii Mondiale. Actualizarea conținutului a fost finanțată de Uniunea Europeană prin Proiectul „Suport pentru Cadrul Infrastructurii Calității în contextul DCFTA în Republica Moldova”

Search

reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY

Dvs. folosiți componenta de ADS Blocker.
Noi nu folosim elemente de publicitate, doar prezentăm produsele proprii sau a donatorilor care promovează unele proiecte sau domenii din economia națională.
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!