Top logo

Programul a fost elaborat de Ministerul Economiei și Infrastructurii în colaborare cu ODIMM cu suportul asistenței tehnice a Proiectului Uniunii Europene “Infrastructura Calității în contextul DCFTA”. Acest instrument are drept scop dezvoltarea unui sistem complex de acordare a suportului pentru întreprinderile cu potențial de creștere și internaționalizare. 

Componentele Programului




internaționalizare română

Programul de susținere a afacerilor cu potențial înalt de creștere și internaționalizare a acestora

este dedicat ÎMM care planifică să iasă la export, să se extindă pe piețe externe de desfacere și/sau să substituie importurile de produse/servicii în Republica Moldova.

Programul are drept scop contribuirea la creșterea economică durabilă prin atragerea investițiilor, sporirea competitivității și a productivității ÎMM din Republica Moldova, precum și internaționalizarea acestora.

În cadrul Programui pot participa ÎMM înregistrate în Registrul persoanelor juridice din Republica Moldova, care activează pe piață de cel puțin 2 ani și demonstrează o creștere continuă.

Prioritate se acordă ÎMM care introduc elemente inovative în procesul de producere, diversifică produsele/serviciile, în special, în cazul în care acestea substituie importurile sau au potențial de export.

Image

     


 

 

 

Image

 

   Pilonii de Dezvoltare a unei Afaceri

Strategia de dezvoltare

Strategia de dezvoltare

Planul de acțiuni pe termen mediu și lung, conceput pentru a realiza o creștere durabilă și profitabilă a companiei, precum și internaționalizarea acesteia.

Inovații

Inovații

Dezvoltarea de noi produse, servicii sau procese pentru a îmbunătăți randamentul companiei.

Managementul Resurselor Umane

Managementul Resurselor Umane

Alinierea structurii organizaționale, a conducerii, a capacității de gestionare și a abilităților companiei la obiectivele de creștere.

Operațiuni

Operațiuni

Proiectarea, livrarea și îmbunătățirea sistemelor care creează și livrează produsele și serviciile unei companii pe baza solicitărilor clienților.

Vânzări și Marketing

Vânzări și Marketing

Vânzările se referă la generarea și gestionarea clienților și transformarea acestor oportunități într-un contract / vânzare. Marketingul înseamnă a înțelege și a răspunde necesităților clienților până la profit.

Finanțe

Finanțe

Managementul resurselor financiare al unei companii pentru a-și atinge obiectivele planificate.

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Indicatori Planificați

0
ÎMM informate
0
companii consultate

Harta Internationalizare

0
Business Vouchere acordate
0
companii finanțate la Componenta de Grant

PARTENERI

p1  p2     DCFTA WORLD Bank            GIZ      

logofooter

  • © Toate drepturile rezervate. Actualizat: 30.07.2021.

Soluție

logowbAcest site a fost creat cu susținerea Băncii Mondiale. Actualizarea conținutului a fost finanțată de Uniunea Europeană prin Proiectul „Suport pentru Cadrul Infrastructurii Calității în contextul DCFTA în Republica Moldova”

Search

reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY

Dvs. folosiți componenta de ADS Blocker.
Noi nu folosim elemente de publicitate, doar prezentăm produsele proprii sau a donatorilor care promovează unele proiecte sau domenii din economia națională.
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!