Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Eroare
  • JUser::_load: Unable to load user with id: 589

 

                                                   Stimați beneficiari ai programelor ODIMM şi parteneri, 
                                                           Vă informăm că ne-am mutat la un nou sediu!!! 
                        Ne puteți găsi pe bd. ŞTEFAN CEL MARE ŞI SFÂNT NR. 134, et 3 (sediul Poşta Moldovei).

 

Russian (CIS)English (United Kingdom)
Conferinţe

Conferinţe (26)

 La data de 21 aprilie 2016, ODIMM în parteneriat cu Seed Forum Global a organizat cel de al treilea Seed Forum Moldova, în cadrul Proiectului Access to Finance, finanţat de Guvernul Norvegiei.

La eveniment au fost prezenţi Viceprim-ministru, Ministrul Economiei, dl. Octavian Calmîc, Directorul General al ODIMM, dna. Iulia Iabanji, Preşedintele Seed Forum Global, dl. Steinar Korsmo, Prorectorul Universității Tehnice din Moldova, dl. Valentin Amariei, parteneri de dezvoltare, reprezentanţi ai mediului academic, reprezentanți a peste 70 de companii private autohtone.

 Seed Forum vine cu o abordare nouă pentru Republica Moldova de organizare și identificare a potențialului investiţional. 5 companii cu idei de afaceri inovatoare şi potențial de creștere, selectate în urma sesiunii de Pitch Training din 31 martie 2016 şi-au prezentat în cadrul forumului ideile de afaceri a companiilor private.

De asemenea, în cadrul Forumului şi-a prezentat ideea de afacere o companie din Ucraina. 

Reprezentanţii businessului şi-au exprimat convingerea ca rezultatele Forumului se vor reflecta în identificarea de noi domenii care pot aduce rezultate benefice economiei noastre.

Comunicat 21.04

Misiunea Seed Forum Global este să prezinte investitorilor din peste 40 ţări companiile cu potenţial de creştere şi idei inovative, precum şi să instruiască antreprenorii în domeniul de fundrising şi să reducă riscul investiţional pentru investitori. Informație detaliată poate fi gasită aici: www.seedforum.org.

 

Marţi, 05 Aprilie 2016 10:22

Dragi reprezentanți ai companiilor de construcție,

Publicat in rubrica Conferinţe Publicat de Administrator

Logo-NET-RO

Vă aducem la cunoștință că în perioada 18 – 19 aprilie curent va avea loc CONFERINȚA ȘI B2B MEETINGS cu genericul VIITORUL în CONSTRUCȚII la care vor participa companii din 43 de state. În cadrul evenimentului veți avea posibilitatea să găsiți noi parteneri de afacere și să aflați ultimele tendințe în materie de SOLUȚII INOVATIVE ÎN CONSTRUCȚIE, RENOVARE DURABILĂ și CONSTRUCȚII DE ÎNALTĂ CALITATE CU ACCENT PE CICLUL DE VIAȚĂ a acestora.

Evenimentul va avea loc în Viena, Austria.

În cadrul evenimentelor vor fi reprezentanți din următoarele sectoare:

Servicii de inginerie și de planificare / arhitectură și construcții
Construcție / contract de muncă secundar
Materiale de construcție / componente și ansambluri
Tehnologii de energii regenerabilă / aer condiționat și tehnologii de construcție
Agenții de afaceri / clustere și asociații / factori de decizie publică în planificarea spațiului nou / vechi

Înregistrarea este deschisă până pe data de 8 aprilie la link-ul http://www.b2match.eu/building2016 În așa fel, vă puteți alătura participanților pentru a vă prezenta soluțiile, serviciile și produsele Dvs.

Evenimentul se va desfășura în limba engleză. Participarea la eveniment este gratuită, iar înregistrarea este obligatorie. Totuși, organizatorii menționează că, în cazul persoanelor care s-au înregistrat, dar nu se vor prezenta la eveniment, se va percepe o taxă de 75 EUR (excluzând TVA). Pentru a evita taxarea este suficient să anulați înregistrarea până vineri, 15 Aprilie 2016.

Acest eveniment este organizat de Advantage Austria și Enterprise Europe Network Austria, cu suportul go-international (o inițiativă susținută de Ministerul de Științe, Cercetare și Economie al Austriei și de Camera Federală de Economie a Austriei) și a Agenției de Promovare a Cercetării (FFG).

ODIMM a organizat in cadrul proiectului “Acces to Finance - ACCESS” cel de al 2-lea Seed Forum Moldova. In cadrul evenimentului managerii companiilor au prezentat ideile inovatoare de afaceri cu scopul de a atrage investitii in afacerile sale.

 

La 9 noiembrie curent, la Chisinau a avut loc un eveniment important pentru economia RM - Seed Forum Moldova, unde au fost prezentate idei de afaceri inovatoare. La acest Forum au participat peste 40 de persoane, atît investitori cît și companii locale cu potențial de creștere. 

 

În cadrul evenimentului managerii a 6 companii au avut posibilitatea sa prezentate ideile de afaceri cu scopul de a atrage investiții straine în proiectele lor. Companiile participante au fost selectate in urma Pitch trainingului organizat in luna octombrie, urmat de un proces de selectie rguros efectuat de către Comitetul de selecție Seed Forum.

 

Evenimentul a fost organizat în cadrul proiectului ”Access to Finance-ACCESS”, finanţat de către Guvernul Norvegiei. Un proiect dedicat antreprenorilor cu idei creative şi inovative, care necesită suportul investitorilor pentru dezvoltarea afacerilor, iar cele mai bune idei vor fi prezentate în diferite tări dezvoltate.

 

În urma desfasurării celui de al 2-lea Seed Forum Moldova, 3 companii autohtone au fost selectate pentru participarea și prezentarea ideilor sale la Seed Forumurile din Singapore, New York, Oslo.

 

Seed Forum este o rețea globală ce găzduiește conferințe ale investitorilor în mai mult de 40 țări fiind considerată a fi cel mai profesionist eveniment de prezentare a start-upurilor investitorilor la nivel mondial. 

ceed forum 2

La data de 26 mai 2015 va fi organizat Primul Seed Forum Chișinău

seed forumÎn cadrul Forumului veți avea oportunitatea să întîlniți reprezentanții companiilor cu idei de afaceri inovatoare și potențial de creștere care iși vor prezenta proiectele investiționale. Prezența companiilor este un rezultat al unui proces de selecție de către Comitetul de selecție Seed Forum. Participarea la eveniment nu presupune nici o taxă.

Pentru înregistrare, rugăm să accesați următorul link: http://www.seedforum.org/register/investor

Seed Forum Chișinău oferă prin intermediul investitorilor, fondurilor de risc și a altor intermediari financiari cheie un prim ajutor unui grup selectat de companii inovatoare cu tendințe de extindere a afacerii. Seed Forum este o rețea globală ce găzduiește conferințe ale investitorilor în mai mult de 40 țări fiind considerată a fi cel mai profesionist eveniment de prezentare a start-upurilor investitorilor la nivel mondial. Informație detaliată poate fi gasită aici: www.seedforum.org.

Locul desfăşurării: SUMMIT Events & Conference Centre, Sala Roșie, str. Tighina, 49/3, scara 1, parter, or. Chișinău.

Pentru detalii referitor la eveniment, Vă rugăm să ne contactați la nr. de tel: 022 22 45 16; 069152616, sau să expediaţi un mesaj la adresa de e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza


Data limită de înregistrare: 25 mai 2015; ora 13.00


Înregistrarea este obligatorie!


Persoană de contact: Tatiana Eremciuc, tel: 022 22 45 16; 069152616

Joi, 5 martie s-a dat start Conferinței finale a proiectului „Reţeaua regională a Incubatoarelor de afaceri „Black Sea BI-Net".

Obiectivul general al evenimentului a fost prezentarea totalurilor activităţilor din proiect, precum şi promovarea cooperării internaţionale între ÎMM-uri şi Incubatoarele de afaceri. Conferința a reunit participanţi din cele 6 ţări partenere a proiectului - Moldova, România, Ucraina, Grecia, Armenia, Turcia. Totodată, au fost prezenți și reprezentanți din țările partenere, ministere, instituţii şi organizaţii de suport, managerii Incubatoarelor de afaceri şi companiile interesate.

 gg

În cuvântul său de salut, Dna Iulia IABANJI, Director General al Organizației pentru Dezvoltarea Sectorului IMM, a declarat că acest eveniment reprezintă încă un pas înainte spre internaționalizarea IMM-urilor din Moldova. "Împreună cu partenerii din țările regiunii Bazinului Mării Negre, putem obține rezultate cu un impact considerabil. Experiența Moldovei în acest proiect a fost una pozitivă, iar crearea Rețelei Incubatoarelor de Afaceri din țara noastră reprezintă un instrument practic de dezvoltare a economiei", a afirmat Dna IABANJI.

 

Prezent la eveniment, viceministrul Economiei, Dl Tudor COPACI a accentuat importanța creării unei astfel de platforme de cooperare între țările partenere, ce reprezintă un instrument eficient de promovare a IMM-urilor la nivel regional și internațional. „Ministerul Economiei sprijină dezvoltarea ÎMM-urilor în Republica Moldova prin intermediul diverselor instrumente de suport financiar și consultativ, prin implementarea Programelor naționale de susținere, dedicate dezvoltării sectorului ÎMM. În acest context, inițiativa de dezvoltare a Incubatoarelor de afaceri în regiunile țării, care acordă sprijin și facilităţi antreprenorilor începători, contribuie în mod direct la dezvoltarea economiei şi crearea locurilor noi de muncă. Prin intermediul Rețelei incubatoarelor de afaceri create, membrii acesteia și companiile incubate au oportunitatea de a face schimb de bune practici, de a găsi parteneri și de se a internaționaliza".

 

De asemenea, Dna Speranța Olaru, manager de proiect al Delegației Uniunii Europene în Moldova a salutat partenerii proiectului cu rezultatele atinse, accentuând impactul acestora pentru beneficiarii finali din țările participante: reprezentanţii incubatoarelor de afaceri, autorităţile publice locale şi organizaţiile de suport în afaceri, prin constituirea Platformei regionale de cooperare în bazinul Mării Negre, accentul fiind pus pe internaționalizare.

 Bi-Net 5 martie 3

Pe parcursul evenimentului, reprezentanții din țările partenere au prezentat rezultatele activităților din proiect, experiența proprie referitor la crearea și dezvoltarea Incubatoarelor de afaceri.

 

Programul de cooperare transfrontalieră în bazinul Mării Negre este o oportunitate pentru dezvoltarea economiei țărilor din această regiune, din aceste considerente este necesară valorificarea acesteia prin intermediul cooperării și parteneriatelor, a menționat reprezentanta din România, Dna Natalia BUDESCU.

 

"Identificarea unor instrumente eficiente de internaționalizare și dezvoltare a ÎMM-urilor și înaintarea acestora către Comisia Europeană va reprezenta o posibilitate de susținere continuă în dezvoltarea Platformei de Colaborare Bi-Net" susține și reprezentatul din Grecia, Dl. Nikolas PETROUPOLOS.

 

Conferința va finaliza vineri, 6 martie, cu un eveniment de brokeraj, care are drept scop stabilirea parteneriatelor între companiile din Moldova și din țările partenere din diferite domenii:
- Agricultură;
- Construcții;
- Instrumente chirurgicale;
- Producerea materialelor din plastic și metal;
- Consultanță în afaceri și mediu;
- Textile;
- Industrie de prelucrare.

 11021257 1548597245388885 6925780378927252868 n

 

 Reiterăm că, la 23 martie 2013, Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) în calitate de aplicant şi partener lider, împreună cu partenerii din Grecia, România, Armenia, Ucraina şi Turcia a lansat proiectul „Reţeaua regională a Incubatoarelor de afaceri a Mării Negre „Black Sea BI-Net".

Proiectul este finanţat prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate şi Parteneriat (IEVP) şi Instrumentului de Asistenţă pentru Preaderare (IPA) în cadrul Programului de cooperare transfrontalieră în bazinul Mării Negre.

 

Rezultatele Programului:
• Au fost efectuate 3 vizite de studiu (Moldova, Grecia, Turcia) şi organizate traininguri pentru reprezentanţii incubatoarelor de afaceri, autorităţilor publice locale şi a organizaţiilor de suport în afaceri, din ţările partenere;
• A fost efectuată cartografierea (analiza) incubatoarelor de afaceri din regiunea Mării Negre;
• A fost elaborat un plan acţiuni pentru promovarea Incubatoarelor de afaceri;
• În fiecare ţară partener au fost organizate seminare în domeniul internaţionalizării afacerilor pentru întreprinderile incubate şi a celor cu potenţial de export;
• A fost creată Platforma Internaţională de Colaborare Black Sea BI-Net;
• A fost elaborat Ghidul „Cum să creezi o reţea de incubatoare".

11127 884831011555601 1458962955918283962 n         11026000 884831014888934 5173011855834905758 n

11038127 884831071555595 8041664387292714555 n        10348543 884831061555596 1143770431056500098 n

 

În perioada 5-6 martie, locația OSCAR (bd. Ștefan cel Mare, 69), ora 10.00 va avea loc Conferinţa finală a Proiectului „Reţeaua regională a Incubatoarelor de afaceri a Mării Negre „Black Sea BI-Net"".

Scopul Proiectului este de a accelera dezvoltarea unei economii productive şi competitive în regiunea bazinului Mării Negre, prin crearea reţelei de incubatoare în Bazinul Mării Negre, schimbul de experienţe şi cunoştinţe dintre Incubatoarele de Afaceri şi susţinerea IMM incubate în internaţionalizare.


logo conferinta bi netObiectivul general al evenimentului este prezentarea totalurilor activităţilor din proiect, precum şi promovarea cooperării internaţionale între ÎMM-uri şi Incubatoarele de Afaceri. Conferința va reuni participanţi din cele 6 ţări partenere a proiectului - Moldova, România, Ucraina, Grecia, Armenia, Turcia.

La eveniment vor participa Dl Tudor COPACI, viceministru al Economiei, Dna Speranța OLARU, manager de proiect la Delegaţia Uniunii Europene în Moldova, Dna Iulia IABANJI, Director General, Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului IMM. 

Totodată, vor fi prezenți reprezentanți din țările partenere, ministere, instituţii şi organizaţii de suport, managerii Incubatoarelor de Afaceri şi companiile rezidente interesate.

 

Amintim că, la 23 martie 2013, Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) în calitate de aplicant şi partener lider, împreună cu partenerii din Grecia, România, Armenia, Ucraina şi Turcia a lansat proiectul „Reţeaua regională a Incubatoarelor de afaceri a Mării Negre „Black Sea BI-Net".

Proiectul este finanţat prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate şi Parteneriat (IEVP) şi Instrumentului de Asistenţă pentru Preaderare (IPA) în cadrul Programului de cooperare transfrontalieră în bazinul Mării Negre.

 

Rezultatele Programului:

• Au fost efectuate 3 vizite de studiu (Moldova, Grecia, Turcia) şi organizate traininguri pentru reprezentanţii incubatoarelor de afaceri, autorităţilor publice locale şi a organizaţiilor de suport în afaceri, din ţările partenere;
• A fost efectuată cartografierea (analiza) incubatoarelor de afaceri din regiunea Mării Negre;
• A fost elaborat un plan acţiuni pentru promovarea Incubatoarelor de afaceri;
• În fiecare ţară partener au fost organizate seminare în domeniul internaţionalizării afacerilor pentru întreprinderile incubate şi a celor cu potenţial de export;
• A fost creată Platforma Internaţională de Colaborare Black Sea BI-Net, al carei statut va fi semnat de către membri în cadrul evenimentului din 5-6 Martie 2015;
• A fost elaboart Ghidul „Cum să creezi o reţea de incubatoare".

244 1Organizația pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) în parteneriat cu Agenţia pentru Inovare şi Transfer Tehnologic (AITT) au organizat în data de 10 şi 11decembrie Workshopul "Inovarea în Eficienţă Energetică şi Energie Regenerabilă", evenimentul de Brokeraj în cadrul Proiectului ener2i.


Evenimentul a reunit partenerii proiectului (din 7 ţări), cercetători și companii din Republica Moldova, țările UE și țările asociate la programul UE Orizont 2020.


Scopul evenimentelor a fost de a oferi informații actuale despre energie și inovare. În plus, vizează facilitarea transferului de cunoștințe de la mediul academic la cel de afaceri, și la creșterea gradului de conștientizare a instrumentelor de comercializare pentru organizațiile de cercetare, start-up-uri, IMM-uri, și agenții de inovare.

 

Evenimentul de brokeraj ener2i a oferit o oportunitate pentru crearea parteneriatelor directe între reprezentanții mediului de afaceri și cel academic atât din Republica Moldova cât și din străinătate, în special din țările parteneriatului estic. Întâlnirile face-to-face au servit drept mijloc pentru a găsi potențiali parteneri, pentru a discuta noi idei de proiecte și de a iniția parteneriate de cooperare bilaterală, sau pentru proiecte comune în cadrul Programului Orizont 2020.

 

Proiectul ener2i a fost lansat în octombrie 2013. Scopul ener2i este de a accelera performanţele inovatoare, prin îmbunătățirea transferului de cunoștințe și sprijinul inovării în domeniul energiei regenerabile și a eficienței energetice. ener2i este un program vast de cooperare transnațională ce stimulează legătura dintre cercetare și inovare în țările PE Armenia, Belarus, Georgia şi Moldova, şi crearea unei cooperări durabile între actorii implicaţi în cercetare şi inovare din ţările UE și PEV. Mai multe informaţii despre proiect accesaţi aici.

 

Persoane de contact:
AITT- Igor Plamadeala
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

ODIMM- Olga Popa
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

 

 

internaltional-business 0Evenimentul va avea loc joi, 18 decembrie 2014, Leogrand Hotel & Convention Center, sala Raut Salon (str. Mitropolit Varlaam, 77).

 

Forumul se se va focusa pe principalele aspecte ale asistenţei UE acordate Republicii Moldova, care permit dezvoltarea economică a ţării, oferind noi perspective pentru business şi posibilităţi în cadrul DCFTA şi a acordului de Asociere UE – Republica Moldova.

 

Un alt aspect important în cadrul forumului  va fi asistenţa UE oferită pentru segmentul de dezvoltare a infrastructurii şi energiei durabile.  Evenimentul va oferi posibilitatea unică de a interacţiona şi discuta cu reprezentanţi ai Delegaţiei UE , lideri de echipă şi experţi din diferite proiecte de asistenţă ale UE, precum şi colegi din toată ţara.

 

Ambasadorul Pirkka TAPIOLA , Şeful Delegaţiei Uniunii Europene în Republica Moldova, va ţine un discurs de deschidere a Forumului.

 

Pentru a vă înscrie la eveniment, vă rugăm să ne contactaţi la nr. de tel 022 22 53 77 sau la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

 

 

 

Dezvoltarea pozitiva   ODIMM

ODIMM susţine iniţiativa Centrului Educațional INGENIUM de a organiza cea mai mare conferință pentru părinți, cu participarea Irinei Petrea, renumita SuperNanny din România.


Conferința va aduce în fața publicului un vorbitor și un specialist de calitate, informații utile din domeniul educației emoționale a copilului, sesiune de întrebări ale părinților și transfer de experiență cu un expert din România și cu alți participanți locali cu interes comun.

 

Scopul evenimentului este de a încuraja părinții, bunicii, educatorii, specialiștii din domeniu să crească profesional și să contribuie la educația emoțională a copiilor.

 

Conferința "Dezvoltarea emoționala și beneficiile educației pozitive" este o șansă de a face cunoscut în mod direct și personal ce înseamnă să crești copii sănătoși la minte și la trup, astfel încât să ajungă oameni fericiți, oameni independenți și de caracter.

 

Ce vei învăţa la aceasta conferință :

* Descoperirea şi (re)cunoaşterea nevoilor emoționale proprii
* Identificarea nevoilor relaționale proprii
* Evaluarea nivelului de dezvoltare emoțională a copilului în funcție de vârstă
* Dezvoltarea competențelor emoționale
* Dezvoltarea expresivității emoționale
* Dobândirea unor strategii care facilitează dezvoltarea emoțională
* Tipuri de personalităţi
* Educația pozitivă și beneficiile acesteia

 

Locație: Leogrand Hotel & Convention Center

Ora: 11.00 - 15.00

Perioada: 15 noiembrie 2014
Costul biletului: 200 lei

 

Nu ratați cel mai important eveniment de parenting al anului, înscrieți-vă chiar acum și asigurați-vă că va-ți rezervat un loc AICI sau la telefon 0607 90 901. Pentru mai multe detalii accesaţi www.ingenium.md.

 

 

Astfel, ODIMM este alături de beneficiara Programului PARE 1+1, Tatiana Zavtoni-Oprea, fondatoarea Centrului Educațional INGENIUM, susţinând dezvoltarea pozitivă şi armonioasă a noilor generaţii. Împreună vom reuşi să creăm o societate sănătoasă şi activă.

 

Împreună creăm viitorul acasă!

 

 

 

 

 

 

 

Euroregiunea Siret - Prut - NistruÎn  perioada 25-26 iunie 2014, Asociaţia Euroregiunii Siret-Prut-Nistru va organiza Forumul Economic Transfrontalier ediţia a II-a, eveniment la care este aşteptată participarea unor personalităţi politice, factori decizionali şi oameni de afaceri din România, Republica Moldova, Ucraina, Europa de Vest şi Spaţiul CSI.

 

Obiectivul Forumului, găzduit de Municipiul Bălţi, constă în oferirea oportunităţilor reale pentru Republica Moldova, România, Ucraina, ţările baltice, Polonia, Italia şi spaţiul CSI de a stabili relaţii de cooperare între instituţii publice, întreprinderi şi agenţi economici pe linie economico-investiţională, culturală şi administrativă. La Forum se vor regăsi şi prezentări ale proiectelor economice propuse spre implementare de administraţiile centrale, regionale şi locale din ţările menţionate, la care mediul de afaceri va găsi oportunităţi de conectare sau ajustare.

 

În cadrul forumului va fi inclusă componenta "business to business" fiind abordat în primul rând  aspectul relaţional (networking).

 

Evenimentul se va derula la Complexul LIDO din municipiul BĂLȚI, Republica MOLDOVA conform programului anexat. Prezentările proiectelor administrațiilor cât și cele de companie vor beneficia de traducere simultană în limbile română, rusă și engleză. Pentru întâlnirile "business to business" care vor necesita traducere română – rusă se va putea apela la echipa de voluntari pusă la dispoziție de către organizatori.

 

Prima ediţie a Forumului Economic Transfrontalier a avut loc în perioada 17-18 iunie 2013 şi a fost găzduită de Consiliul Judeţean Iaşi (România) în Centrul Expoziţional, eveniment la care au luat parte peste 400 de participanţi din mediul economic, administrativ şi politic.

 

Pentru mai multe informaţii accesaţi http://www.euroregiune.org/forum-2014/program/

 

 

 

Pagina 1 din 2

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue procredit

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp EuroCreditBank
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB
BCR

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE